Obchodní podmínky internetového obchodu ALFAPORT


1.  Obecná ustanovení
Obchodní podmínky platí pro nákup zboží a služeb v internetovém obchodě Alfaport, který na internetové adrese „alfaport.cz“ provozuje firma BROUK servis s.r.o., IČ 25431021, DIČ CZ25431021, zapsaná v Obchodním rejstříku KS v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 18013.

Podmínky nakupování na www.alfaport.cz se řídí zákonnými normami České republiky, zejména Občanským zákoníkem, Zákonem na ochranu spotřebitele a Obchodním zákoníkem, ve znění příslušných novel.

Seznámení a souhlas s obchodními podmínkami kupující stvrzuje odesláním objednávky z příslušného „okna“ internetového obchodu Alfaport. Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek bez udání důvodů.
Osobní údaje zákazníků jsou chráněny před zneužitím třetí osobou. Jsou používány pouze pro komunikaci se zákazníkem a pro statistiku.


2.  Ceny, slevy a platby za zboží
Ceny za zboží a služby jsou u jednotlivých položek v nabídce uváděny bez DPH. 

Při objednávce v hodnotě vyšší než 2.500,- Kč bez DPH bude kupujícímu účtována sleva ve výši 2% z hodnoty kupovaného zboží, při objednávce hodnotě vyšší než 10.000,- Kč bez DPH bude kupujícímu účtována sleva ve výši 5% z hodnoty kupovaného zboží. Pokud bude nová objednávka a součet dodávek kupujícímu za posledních 10 kalendářních měsíců vyšší než 10.000,- Kč (bez DPH), náleží mu za tuto objednávku sleva ve výši 5% z hodnoty kupovaného zboží.
Platby za objednané zboží lze hradit následujícími způsoby :

  • dobírkou  -  při převzetí zboží (dopravní služba, smluvní doprava nebo Česká pošta)
  • v hotovosti  -  při osobní odběru
  • platbou předem - převodem na bankovní účet prodávajícího po vystavení faktury, před dodáním zboží (zboží bude kupujícímu odesláno následující pracovní den po připsání fakturované částky na bankovní účet prodávajícího)
  • platbou na fakturu s 20tidenní splatností  -  u vybraných zákazníků s celoroční objednávkou, s dobrou platební morálkou a s velkým objemem nakupovaného zboží a služeb.

Slevy z promoakcí, ze slevových kupónů, last minute, ani další slevy firmy BROUK servis nelze sčítat s množstevními slevami internetového obchodu Alfaport.
U nestandardních, neobvyklých nebo výrobně a materiálově náročných objednávek a zakázek je vyžadována záloha nebo platba předem.


3.  Dodací podmínky
Standardně je zboží na území České republiky dodáváno (dle požadavku zákazníka) dopravní službou, smluvním dopravcem nebo Českou poštou. Dodávku zboží lze sjednat i jiným způsobem.
Poštovné a balné hradí kupující. U základních položek zboží (balíky standardních rozměrů a váhy) je poštovné a balné účtováno ve výši 100,- Kč bez DPH za balík. U ostatních (větších, těžších, zahraničních, apod.) je účtováno poštovné a balné dle ceníku dopravní služby a ceny obalu.

Běžná dodací lhůta je 10 pracovních dnů. Zboží, které je skladem nebo jehož výroba není časově příliš náročná, je expedováno 2 pracovní den. Pokud je u objednaného zboží jiná než 10tidenní dodací lhůta, bude kupující o této skutečnosti informován e-mailovou zprávou. 

Podmínky pro dodávky zboží do zahraničí je třeba individuálně dojednat.


4.  Záruční podmínky
Záruční doba se počítá od dne expedice zboží. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nevztahuje se na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným používáním výrobku nebo nesprávnou manipulací či skladováním. Záruční podmínky upravuje Občanský zákoník v §§ 620 – 627, 646 – 651, 654 – 656 a v §§ souvisejících.


5.  Reklamace
Zásilku si vždy při převzetí pečlivě prohlédněte. V případě poškození obalu sepište s dopravcem Protokol o poškození zásilky.

Případné závady na dodaném zboží oznámí kupující e-mailem bezodkladně prodávajícímu. Prodávající navrhne postup reklamace a určí způsob dopravy reklamovaného zboží zpět. K posouzení vady bude zboží předloženo našemu specialistovi, výrobci nebo dovozci.

Reklamované zboží je třeba poslat zpět v originálním obalu s kopií prodejního dokladu a s popisem závady. Reklamované zboží nelze poslat „na dobírku“. Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů. Naší snahou je zkrátit tuto dobu na minimum. Oprávněnou reklamaci vyřizujeme opravou vady na zboží, u neopravitelných závad zboží vyměníme za bezvadné. Po vyřízení reklamace Vám zboží doručíme v nebližším možném termínu zpět nebo s Vámi e-mailem dohodneme způsob finančního vyrovnání. Na zboží, které bylo kupujícím upravováno nebo poškozeno nelze reklamaci uplatnit.

Zahájení reklamačního řízení nemá vliv na povinnost kupujícího uhradit v řádném termínu vystavené faktury.

6.  Platnost obchodních podmínek od 1.3.2010

 
 

© 2013 Copyright Brouk servis – Prodáváme hadice a ložiska. Zajišťujeme prodej pracovních oděvů


nabízíme vám maškarní kostýmy na karneval pro dospělé i pro děti a stovky karnevalových doplňků.
Hodinky za nejlepší ceny a rychlé dodání nabízí obchod hodinky-365.cz.
Not found - Nenalezeno




CHYBA
     
ERROR
Poadovan dokument nebyl nalezen...
Requested document not found...
Pokud si myslte, e by dokument ml existovat,
napite prosm sprvci tchto strnek.
If you are certain this document should exist,
please contact admin of these pages.